Geomédia Kiadói ZRt.

  Termék:
Nagy Kreatív Könyv.

  Cél:
A kampány marketing célja: a termék értékesítésének támogatása, előfizetők generálása. A kampány marketingkommunikációs célja: az átfogó vizuális referenciaalbum széleskörű megismertetése.

  Célcsoport:
Alapvetően két nagy tábor alkotta a célcsoportot: a szolgáltatók és a végfelhasználók. A különböző forrásokból származó listák kiváló lehetőséget biztosítottak csoporthatékonysági teszt végrehajtására is.

 

  Stratégia:
A kétlépcsős DM kampány, amely fázisonként különböző előnyöket biztosított, szerves részét képezte az integrált média-mixnek, melynek csúcspontja a Nagy Kreatív Nap, a kiadvány bemutatását célzó rendezvény volt.

  Eredmény:
A megrendelt könyvek száma elérte a tervezett volument. A megrendelők száma az előző év kampányához képest növekedett.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu