Fundamenta Zrt.

  Termék:
Fundamenta lakás előtakarékossági konstrukciók.

  Célcsoport:
A budapesti és megyeszékhelyeken élő 18-20 éves korosztály.

  Stratégia:
Névre szóló a Direct Mail levelet küldtünk, melyet személyes megkeresés követett. A személyes megkeresést végző értékesítők munkáját névvel és címmel ellátott, előre nyomtatott kérdőív segítette. Promócióként SIEMENS PC-k szerepeltek, melyeket minden 100. szerződéskötő automatikusan magáénak mondhatott.

  Kreatív megoldások:

A lendületes, könnyed hangvételű, grafikájában, színeiben egyaránt fiatalos, dinamikus kialakítású küldemény harmonikus része volt az integrált kampánynak. A Direct Mail kampány időzítésében optimálisan illeszkedett a teljes akcióba.

  Eredmény:
2,4%-os pozitív visszajelzés.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu